Saturday, April 3, 2010

weekend yg damai

dia week...
aku suka sgt
dapat rehat semaksima mungkin
slalunya cuti 2 hari je
minggu ni 3 ari
suke...suke...
kalu tiap2 minggu 3 hari cuti kan best
 pg tadi aku tingin sgt nak mkn popia
so....
apa lagi
disokong penuh oleh en suami


milik siapakah kaki itu...bersyukur sgt bersuamikan MR FIRDAUS.slalu tolong aku kat dapur



disebabkan ada 2 tangan yg berlainan membalut popia ini...makanya...bermacam2 saiz yg akan kelihatan.harap maklum



dah siap.tp terpedas la pulak kuahnya.


pas je nikmati minum petang
en suami ajak tgk wayang
aku pun terus bergegas tuk mandi
&
keluar


panas terik memaksa en suami pakai cermin mata


lubang hidungmu tatap menjadi pujaan hatiku


nak gak tempek sunglass kat sini


bkn apa
diam tak diam...
sunglass aku ni dah nak tamat warranty date dah
bermakna genap 2 tahun dia berkhidmat
thanx sepanjang perkhidmatan anda...
dgn ciri2 polaroid yg ada padanya
 sgt membantu masalah silau aku ketika driving
eh...promote la pulak
tp mmg betul
tak caya g tnya kat kiosk bonia


dalam beberapa minit dr umah
sampai la ke destinasi yg hendak dituju
ramai sgt murid skolah
mungkin dorang pun dapat vaucher dr guru dorang
seb baik anak murid aku tak de
kalu tak
tak leh la nak ngada2 dgn en suami
control beb
nanti murid2 tgk malu la


pilih seat dalam wayang


cara manual ok.
bkn touch screen kat computer nun
mula2 tekejut gak tgk
igt kan dia keluarkan borang apa ke
upanya...
la hai...



sementara nak masuk hall,lepak kat luar dulu



ni gambaran dari luar wayang.aku rasa ni satu2nya wayang kat bintulu ni


lebih kurang 2 jam dok dalam nun
abes la citenya
pada mulanya nak tgk citer titans
tp titans ada pukul 8mlm...
so aku dgn en suami decide
tuk cari citer dlm kul 4-5 camtu
at dat time
cite the book of eli je ada
layan je la
asalkan dapat luangkan masa bersama buah hati tercinta
citer yg tak best pun jd best
aku rasa tu la 1st time aku tgk citer
ttg pengganas+pembunuh+peperangan
dalam hati
 agak kucewa tak dpt tgk titans


dis week bandar bintulu dipenuhi dengan org luar.aku nampak kete yg dtg dari miri+sibu+kuching.mungkin dorang datang jalan2


sementara nak tunggu en suami solat asar
kat petronas
aku dok dlm kete
en suami bagi duit
suh aku beli eskrim
buat bekal la kunun
takut aku bosan






dah selesai solat
g jalan2 kat park city
(1 of the best shopping cmplex at bintulu )



kene jalan jauh...parking tak de kat shopping cmplex tu


sbenarnya tak de tujuan pun datang sini
agaknya pekerja dlm mall ni pun
dah bosan tgk muka kitorang
asik2 muka ni je
dah tu
park city ni je tmpt yg best
nak g mana lg
seperti biasa...
en suami mmg suka masuk kedai sport
tgk kot2 ada jc yg berkenan di hati beliau



sambil menanti en suami


tiba tiba aku terpandang pada ini

:
:
:
:
:
V

tah apa kene dgn aku rini,baju kaler lain,kasut kaler lain.malas nak amik kasut merah aku dlm rak nun


wuargh !!!
inai dah nak abes
tinggal ibu jari je
teringat lg
3 bln lepas
kaki aku merah dgn inai
bole tak kalu nak pakai inai lg
sob sob sob...


 k la guys
sekian saja entry kali ini
hujan lebat mencurah curah di bumi kenyalang
nak g cari en suami
kalu korang nak tau
aku mmg takut kalu dok sorang2 time ujan lebat
mesti nak dok bawah ketiak org
dah biasa
kecik2 lg mama aku dah ajar camtu
terbawa2 pangai buruk ni sampai ke tua
nite all



0 comments: