huh sangat lama aku amik masa nak update entry ni. tak tau napa malas sgt. tapi sbb aku dah janji kan,
kat entry ni makanya haruslah aku tunaikan. kerana
mulut tangan badan binasa... hohooho... kat sekolah ramai yang tanya hadiah apa yang en suami beri kan...tapi, aku tanak ckp boley tak... malu...
lambat laun dorang tau gak sbb aku meggunakannya setiap hari tp hanya korang aka 'rakan2 blogger yang dikasihi sekalian' sahaja yg tahu. nampak sangat tiada rahsia antara kita kan kan !!! itu pun sbb entry
lepas ada tempek gamabr aku bersama hadiah... bukan apa... kalu sesiapa yg mengikuti perkembangan aku, korang akan tau en suami baru je bagi hp masa g hnymoon ritu itupun sbb hp aku berenang dalam pulau. tup2 dapat lg. takut org ckp membazir. dah tu, en suami yg belikan..... tak kan aku nak byk ckp pulak kan... mau sentap hati sang suami... en suami belikan itu supaya senang aku nak berblogging... sgt memahami tau..
cayunk sama kamu...ok berbalik kepada sambungan entry
lepas, esoknya sambutan befday aku masih diteruskan...balik dari sekolah en suami ajak mkn kat hotel. tp bukan hotel 5 bintang la. mana nak cari hotel 5 bintang kat sini.non ada ye kawan kawan
restoran nya dah sampai...tet tekan naik lift
sempat lagi walaupun dalam lift.dush dush dush.gatai no
ramai betul penyambut tetamu kat pintu nya
sedang memilih tempat.restoran ni face
seperti biasa, sesampai je kat meja yang bekenan di hati, waiter akan tarik kerusi, letakkan napkin atas riba.heheh... i loike.di layan cam raja. pemandangkan agak cantik. nampak South China Sea kat bawah nun...bahagia...sbb rasa cam dekat je dgn semenanjung.seberan nun je... cam dok kat atas menara Tun Mustapha pun ada, tapi itu lg best restoran dia berputar.
harga food n beverage.ok. standard hotel
sedang memilih menu
which is mine. of course the shortest one
milk shake = RM9.50 is mine, en suami = mocha latte RM8
pastu tunggu makanan pulak
aktiviti senggang diisi dgn kerja2 bermanfaat
rasa cam tempat ni kami yg ponya
mine, lamb apa ke namanya tah = RM33.50
en suami pulak amik chicken. ala2 chicken chop gak la RM 26++
cer tgk waktu mkn teramatla serius...jgn di kacau
tp my lovely cayang main2 . siap bt muka kung fu panda agi
ini pulak desert nya... chocolate puding bla bla bla RM 12
me yg big mouth
en suami...tenyuuuuummmmmmm
pokok bunga yg sgt besar
dah kenyang hati girang
tp en suami ajak g tgk wayang pulak
me...? on je.
saya hanya menurut perintah.leh tgk cite madu 4
dah sampai kat wayang nya
tapi cite madu 4 lom sampai kat sini...sedih
en suami kata, zaman dulu guna benda alah ni la dlm pembikinan filem wayang
tu je aktiviti di siang hari tanggal 15 sept. actually ada part3, malamnya buat BBQ dgn kawan2..bila ye nak update.tgk la kalu rajin ae...