Thursday, September 16, 2010

HAPPY BEFDAY TO ME~part 1

HAPPY BEFDAY TO ME
HAPPY BEFDAY TO ME
HAPPY BEFDAY TO EKA
HAPPY BEFDAY TO ME



ya...semalam genap lah pemilik nama
NURATIKA CHE YUSOFF
hidup di muka bumi ini selama duapuluhenamtahun
tak leh kecik lagi ke font tu,jgn sapa pun nak telek lelama ae
semoga dgn pertambahan angka ini
makin mematangkan diri ku yg tak berapa nak matang
aiyak sudah tua la
nak minjap mikroskop skolah jap
nak tgk berapa byk wrinkle dok menempek kat muka ni
weee......
smlm...bangun2 je...tenyeh2 mata ada berpuluh2 mesej di handphone
kat fb lagi la...
sangat terharu...ada lg yg masih igt n prihatin kat aku ni
hehhehe
terima kasih semua
first time sambut befday dgn status yg baru
sangat syiok tau
apa yg berlaku mlm itu
adalah...
jangan ubah lighting komp anda.gambar di amik dalam  gelap


tepat kul 12 malam en suami kejut aku then pakaikan aku tudung



ditutupnya mata aku dgn kain n bawa aku ke 1 tempat


serius terkejut, tak tau dia nak bt apa
lagipun...aku tgh mamai kan
pastu terus di heretnya masuk ke satu tmpt
then, en suami buka balutan kain di mata 
tgk2 dah dok dalam bilik gelap
hanya ditemani lilin*sebelahnya ada air oren*
en suami pulak nyanyi lagu befday time tu
sangat terharu.rasa cam nak nangis pun ada
ni la pertama kali surprise yg en suami bt betul2 jadi
kalu tak asyik kantoi aja
pas nyanyi, en suami minta maaf kat aku
sbb tak de kek *postpone*
nak dapat SR , 2 jam lebih dari umah aku
so tak sempat,sbb beday aku jatuh pada hari bekerja
aku tak kisah pun actually
bg aku dia igt befday aku pun dah cukup bersyukur
pas en suami wish beday kat aku



first time merasa air buatan en suami
 

masa bila la dia bt air bagai


ni tak termasuk dalam atur cara


dush dush dush


pastu sesi membuka hadiah pulak


kasi terang sket.ada sekeping note buatan en suami


pastu tiup lilin.tamat !!!



mekasih sayang
im reaaly happy
love u until the end


p/s :tajuk di atas cam ada part 2 la pulak kan.
nanti kalu ada masa i stori kejadia esknya pulak ye

7 comments:

Lina Rahim said... BALAS

Alahai romantik gitu..macam panjang je birthday celebration ada part 2..Happy Birthday..

E K A said... BALAS

itu la pasal lina....yg part 1 ni,tepat 15 september 0001am...part 2 siangnya 15 sept...heheh
mekacih lina

Mrs Azhar said... BALAS

wow romantik jugk husband eka eh.. sweet je. anyway happy belated birthday eka..

E K A said... BALAS

romantik???
errr...ada sikit la.tp idok la bg bunga sambil melutut.slalunya dia cuba nak beromantik dgn bt bt seprise.tp time tu gak la kantoi...jenis tak reti nak tipu sunat...tu yg terlepas ckp

harzharun said... BALAS

romantik seh !...

weh...aku nak nengok pic yg dush dush dush tu..hahahaha

hepi besday eka!

eMMe said... BALAS

Eka, hepi bufday dear! hope gembira selalu bersama ur sayang...
so romance la ur sayang.....suke laaa....hurm....

InaAchik said... BALAS

sgt romantik la u!!!
nway, happy belated besday eka...
may Allah bless ur life...