Wednesday, September 8, 2010

shopping raya day 2

hari ni my parents in law datang rumah
suka sangat
sampai je dorang kat umah
aku ajak dorang tido 1 malam
ajak punya ajak...dorang setuju
so, mmg aku gunakan kesempatan yg ada
utk rapatkan saf mengenali hati budi my parents in law
so far ok
aku je yg takut2 takut apa tah
maybe sbb aku rendah diri
tgk family en suami alim2
takut wehhh
aku ni dah la tak berjenis
tp...just b myself
bila dah kenal, ok je
mak nya sgt peramah,baik aja
pak lagi la ...
aku syg dorang cam syg mama n abh



apa yg mak bualkan tu :)


mesti korang ckp tak senonoh kan
ada ke patut letak tudung saji tgh2 ruang tamu
tau tak ada apa dalam tu
bukan ada makanan pun
tapi abah kurung 2 ekor ni


kecik lg, tp sgt aktif.abes kaki org dia nak gigit


selain pada mak n pak
adiknya pun ada gak 
tido umah aku
aku rapat sket dgn adik en suami yg ini



ensem kan alang ni...sejibik cam en suami



petangnya makan kat luar, aku cuma bt puding jerk



me n mama...pas berbuka, g cari hadiah raya utk keluarga mertua



time ni aku sedang mencari baju utk mak mertua
tapi cam tak byk pilihan
so aku n en suami decide nak sambung shopping esk
since adiknya lom dpt kasut raya lagi
pukul 10 lbh camtu balik umah
n buat tempat tido
1st time tau umah aku ramai org cenggini
besssssssstttttt
mak n pak tido dlm bilik
tp adik2 en suami semua nak tido luar
bentang tilam luas2
tido kat living room
harap2 dorang selesa la dgn umah kecil aku ni




tgh bt tempat tido alang n asri


tgk...aku yg belagak alim
dalam umah pun pakai tudung
aiseyman....sejuk perut mama mengandungkan aku
tp lengan pendek la pulak...haisyyy
slow2 la ye



0 comments: