Tuesday, September 14, 2010

baju raya

berdasarkan entry2 sebelum ni kan aku dok merengek2
baju raya banyak lagi yg belom dipakai
tp dah nak kene keje
sudahnya
aku decide nak g skolah arini dgn baju raya yg belum dirasmikan tu
aku ni bkn boley sgt
aku tak leh tahan bila tgk barang baru cengitu je
ada setengah org kan syg nak pakai pakaian baru
tp aku tak
masa kecik2 lg la huduh perangai
kalu ada kasut baru sampai tido la aku akan pakai kasut tu...








songket 1 malaysia~ready made.sgt murah.RM 35 aja.promote


dgn pemakaian baju ini
makanya kurang la sikit kuantiti baju yg belum dipakai
dan baju2 ini akan di pakai esok lusa tulat
beraya di sekolah la nampaknya


antara yg menunggu giliran utk dipakai


kasut utk baju pink tu pun belum dirasmikan...aci  tak
tak caya tgk tapak kasut ni
bersih dari sebarang mikroorganisma


betul kan


selalunya, kaler pink yg aku nak pakai dulu
tp disebabkan raya 1st aku pakai baju ni
nak sedondong dgn en suami
so terpaksa la ketepikan si pink tu
warna kasut mesti match dgn baju gitu


pun ready made


sgt susah rupanya dalam mensedondonkan baju specially yg siap dibuat
bila baju tu terletak dgn badan aku, en suami pulak tak 
mula2 dua2 nak cari baju kaler pink
skali warni ni jadinya
sebab tak de saiz n tak kene dgn cutting badan
 tahun ni akan ku jadikan sbg pengajaran
supaya tahun depan nya raya tak kelam kabut 
tahun depannya raya
plan nak cari baju raya hujung thn ni aci tak???



3 comments:

Lina Rahim said... BALAS

selamat Hari Raya Eka..laju betul update..cantik2 baju Eka..

Anonymous said... BALAS

wahhh...banyek nyer baju rayer dia..hari2 pakai baju rayer...hihihi..;p

E K A said... BALAS

lina : tak de cantiknya pun...baju murahan je
jihan : excited terlebih tu.1st time raya sbg isteri kan......