Wednesday, September 8, 2010

shopping raya day 4

hari ni masih lagi menyoping kan diri
hari yg sgt2 penat
dr pukul 2 petang sampai kat kul 1 pagi
keluar cari persalinan raya



 kali ni utk myself + en suami + mama n abah



tp ok la...sbb dah servey byk tempat
so tau rate harga utk satu2 baju
eh tahun ni byk baju cotton  kan
teringin sangatnak memiliki
tp en suami ckp apa tau
cam org kg je aku pakai
en firdaus, mmg la isteri awk ni org kg pon...
 actually aku bekenan gak dgn baju ni



tapi kan korang...
muat tu muat
tp stuck kat bontot
mula2 aku bt assumption senirik
aku ckp dorang amik ukuran model = org tinggi
bila amik badan org tinggi
pinggangnya kat bontot aku la
sbb tu bila aku pakai, kat bontot ketat sket
tp bole promoter tu ckp
bontot aku montok aka besar
sbb tu tak muat
bengong kan
nak je aku lesing dia
tp benarkah
sedih la camni
eka....sila diet !!!
sudahnya lom beli baju lg sampai la skang
esok last choice
kalu tak pakai je baju raya yg ada skang ni




pastu, part abah pulak
nak beli baju


tp dok teragak2


  nak....tapi tak nak
katanya siankan kat aku
sbb nak keluarkan duit bebanyak utk beli baju kat dia
adoi...
sama kes cam family en suami taw





tengok muka2 bosan menunggu si abah bt keputusan


lastly, abah ckp...
tak  jadi la, jom g solat asar dulu
aci tak
dah la lama gila dok kat kedai
pas je solat
abah ajak g kedai yg sama tu balik
malu gak la
dah dua kali dtg
tokey kedai dah kenal
tp disebabkan abah aku turutkan je la




kali ni...abah test lagi
siap pusing 1 kedai try baju tu


akhirnya...abah setuju utk amik baju ni


kelakar la abah aku ni
nak, tapi malu....
tp baju ni bkn aku yg bayar
en suami yg laju2 keluarkan duit masa kat kaunter
pas je setle kat mall ni
g mcd, sbb dah nak dekat dgn waktu berbuka


hm...baru ada muka en suami kan...


kenyang gilos
tp yg sedihnya
tak dpt mkn GCB
dah la aku mmg tak pernah mkn benda alah tu
masa promosi tempoh ari aku kat bintulu
mana ada mc d kan
hmmm....sedap ke korang GCB tu???


abah yg candid gambar en suami


pas solat maghrib perjalanan diteruskan lagi
byk lg barang yg dihajati belum dibeli
masuk vincci terbekenan pulak dgn kasut ni
maybe sbb kaler pink
kalu kaler lain tak pandang kot rasanya
tu yg susah...asik pink...pink...dan pink
susah nak bekenan kaler lain


 sila abaikan kaki burukku itu


ala...tak surprise la
kasut raya
tp insyaallah ada yg lain
sbb baju raya yg sedia ada skang bukan warna pink
jalan punya jalan...nampak ini



 hahha...ini maknanya...kaki dah lenguh2



pastu sempat berposing pulak


me n mama


happy family...sian en suami jadi tukang amik gambar

ok ok kita tempek gambar en suami pulak ye


sian dia
len kali gantung en tripod di leher tu
senang
dan...gambar di bawah adalah...
budak mereng yg tgh suka
sbb blk kg
nanti nangis la ko raya ke3 nanti
org syok2 raya
dia dah dok atas flight
balik berkhidmat
hahhaha
layankan je la ae










(*____*)



1 comments:

puanstoberi said... BALAS

Hik hik..da lama post ni baru nak komen. Setap la Eka GCB tu..smpat gak kak reen mkn 2,3 kali. Nom nom nom..skang da abis kan. Promo triple cisbeger lak kan. Nati nak terai (mampuih la makin tong gas badan nih..huhu)