Friday, September 3, 2010

kantoi sahur lagi

disebabkan perasaan gumbira yg melampau
nak tau sbb apa.ha...click ni
jadi...aku tak dpt tido semalam
kul 2 pg gak la baru dpt tido
sedar2 je dah pukul 8 lbh


thanx to google


sahur tah ke mana
subuh tah ke mana
aku sedar pun sbb pancaran matahari dr luar sana
kelam kabut aku jerit kat en suami
abg !!! tak sahur
en suami dgn mamai nya ckp
g buka puasa dulu ye...
see...betapa ting tong nya suami ku itu
ada ke patut
tanak la.
tak larat nak ganti pose nanti
selagi boleh tahan mmg aku akan tahan
biarpun arini nak travel jauh
walaupun lambat buka puasa nya
insyaallah...aku akn cuba. aku kan kuat ;)
preggy mommy kat luar sana pun leh puasa
apatah lg aku yg sihat+cerdas+bergaya ni
moral of the story
jangan over excited sgt
time nak blk kg...
sampai tak leh tido bagai
tulah kacau en suami kot
smlm dia nak tido aku kacau2 dia......
ampun abg....




p/s : jam dah pukul 10.00.nak siap2.pas zohor,12 sengah camtu nak gerak ke epot...doakan aku selamat pegi dan balik ye.

4 comments:

harzharun said... BALAS

Dear..kami plak, semakin malas nak sahur skang...sbb gi mn2, mesti org tegur kami laki bini dah makin mbesar...aiseh!!!!...Diet diet!

eMMe said... BALAS

hahaha...tekejot beruk ek tak sahur
hahahaha...gelak kan eka lagi...

*luv Syahnia* said... BALAS

excted nak blk kg yea
hihihi nsb baik akak tak terus
p dapo bersahur..:P

selamat hari raya kak
jgn lupa balik raya
tempek pic raya byk2 taw *__*

E K A said... BALAS

harz : sama la eka pun pemalas ya amat..tp gagahi jua..takut jd juon esoknya
emme : tekejottt...tgk2 dah cerah
ain : excited la syg.rindu banget sama kampung