Wednesday, September 8, 2010

shopping raya day 1


sebelum berceloteh panjang...
panjang ke?short entry je kot...
nak jerit sket
yeay...en suami dah ada di sisi 
1st day en suami di rumah
dua laki bini ni terus menerjah setiap mall di png
takmo bazir2 masa
heaven sgt.....ini saat yg ditunggu2
1st time cari baju raya sesama
veri da excited taww...
fokus utama pada hari ini adalah utk mencari
::: t-shirt / dress
::: jeans
::: kasut
::: baju raya

actually, tajuk di atas tak layak utk iktiraf shopping lg...
sebab
lebih kepada survey baju2 kasut2 tudung2
yang berkenan di hati
korang camtu ke tak......
ke aku je...
aku mmg seorang yg sgt susah
utk mendecide sesuatu keputusan
aku kene tgk dulu semua pilihan yg ada,
bukan hanya 1 mall, tp seberapa byk yg mungkin
then pilih mana yg cantik...terbaik...
baru aku akan beli
terbaik di sini bermaksud saiz
sbb saiz baju, seluar, kasut teramat la sukar utk dicari ganti
tp once dah kene dgn selera/taste/badan aku 
mmg aku rembat terus
dlm dok survey pun
dapat gak hasil tangkapan



see...kene pegang senirik hasil dagangan


tau tak kenapa...
tak sampai hati tgk en suami pgg brg berat2
kene tolerate la kan bulan2 pose ni
tu pun bawa brg ringan2 aja
yg berat en suami tak bg pgg
maybe dia takut, isterinya ajak g mcd sbelum waktunya kot
cer tgk...en suami siap kene galas lg
sbb berat sgt




sian dia




1 comments:

eMMe said... BALAS

syok nye shoping raya di Penang hang noooo....hehehe