Friday, September 3, 2010

happy mode

korang doakan ye
semoga aku selamat pegi dan balik
ikutkan schedule, esok dah dpt berbuka kat penang...

bintulu - kl 14:30
jgn la cuaca buruk
kalu tak en pilot yg handsome tak leh nak speed up plane dia
dan kalu delay, risau terlepas flght ke png
aku transit kat klia 2 jam aja
kl-png 18:05

arap2 sempat la berbuka dgn parent
insyaallah kalu flight tak delay
tp lambatnya rasa nak berbuka kat sana
7sengah kan..adoyai...
setiap kali blk kg mesti kene retime balik schedule...
dr waktu solat sampai la rutin harian
ye la kalu kat sini kul 7mlm org dah siap2 maghrib nak g terawih
tp kalu kat png berbuka pun belom
penah aku kene tempik dgn mama sbb nak solat asar kul 4.00
tau tak napa...sbb mama igt aku baru nak solat zohor
padahal aku ni nak solat asar
lupa yg diri tu berada di smenanjung
asar lom masuk lg time tu, dah gegeh nak solat


(*_____*)


dalam keseronokan nak blk kg, 
sian lak kat en suami
en suami kene tinggal sorang2 kat umah
flight nya ari ahad
sian tau
korang jgn igt aku nak dera dia
sengaja suh dia balik lambat ae
tidak sama sekali
takde niat pun nak tinggal dia
masa nak beli tiket tempoh ari
tetiba je tiket dah abes utk ari sabtu
lepas aku sorang je
apa nak bt
balik sbg org bujang la kali ni
dok sorang2 di atas nun
cedih je
tak de kawan nak borak
bila sejuk di awan biru tu
sapa la nak panaskan badan aku ni ha...
ei gatai...dush dush dush
tp serius la...bosan o... 2 jam ++ dok ats tu
seb baik naik mas
so tak la sakit badan sgt
bt nya naik air asia
hambik ko...kematu tulang belakang ni ha




selamat hari raya kawan2.k.nurul eka minta izin amik gambar ni.halal kan ae



p/s :nampak aku sangat boooooolatttt dlm pic di atas.gemuk kah aku???

0 comments: