Wednesday, September 1, 2010

memey n norman hakim

baru2ni aku tgk si norman hakim
dalam segment ketuk2 ramadhan
patut la dia nya puding nama ala2 memey
rupa2 nya mmg ada scandal dorang ni
sebelum ni aku cuba utk tidak mempercayai yg dorang ni bercouple
bukan apa, 
aku tingat lg norman menangis masa kes perceraian dulu
yo yo o.... aku igt norman ni mangsa keadaan
aku suka sgt tgk abby dgn norman
tp mungkin dah tak de jodoh dorang kan
dan skang norman dah bt pengakuan
 nak bertunang dgn si memey
for detail klik sini
utk abby, semoga anda tabah menjadi ibu tunggal
dalam mendidik anak2 comel
statement ni spatutnya wish masa kes penceraian dulu, 
tp aku harapkan dorang rujuk balik



source from zon artis


apa2 pun harap kalian bahagia
hingga ke anak cucu



p/s : ai... sejak bila layan gosip aku ni



6 comments:

Lina Rahim said... BALAS

memang nak doakan kebahagiaan mereka, tapi rasa dalam hati mereka ni hipokrit..hehehhe..

eMMe said... BALAS

whatever la kowang nak buat ape pun, asalkan bahagia, biar kekal....

maslinamansor said... BALAS

harap semuanya berjalan lancar... :)

E K A said... BALAS

lina , emme , maslina : sama2 la kita doakan ye

*luv Syahnia* said... BALAS

wahhh cik puan eka dah bergosip ni
harus join..hehe

yg lalu biarlah berlalu
yg akn datang
haraplah yg tbaik..
ececehh pepandai je ain ni..hihi

asna cute said... BALAS

eh boleh masuk citer melodi nie hehe ;)