Friday, September 3, 2010

progress kad utk suami tercinto

yeay...balik kg...
tau tak skang dah pukul bape
30 min lg dah nak pukul 1
tp mata ni tanak gak tutup2
haisyyyy
cemana nak tido
asal nak lelap je nampak flight melambai2 kat aku ni ha
aku ni fobia sket tau
sbb penah kene tinggal dgn flight satu masa dulu
alasannya ??? nyembang dgn kawan  lama
sampai tak sedar diri
padahal ada announcement kan kat epot tu
leh tak perasan
so tak pasal2 kene beli tiket lain
balik umah kene bebel2 dgn parent
dorang ckp, aku ni bt tiket flight cam tiket bas ekspress super nice je
ala nak bt camne ma....ter...

aku nak tunjuk kat korang ni.hehehe
kalu nak tgk la...hasil ciptaan kad raya yg tak seberapa...
maklum la mmg aku ni dasar tak kretip kan
wat to do
so far
agenda sulit ni mmg tersimpan rapi oleh aku
en suami tak dpt hidu lg projek aku ni <-- sgt suka di situ
tp sket punya susah la 
nak kene cari time en suami tak de kat umah 
baru boley nak bt
gambar2 di bawah ni baru 50 percent progress


front page~sila rujuk pada jari jemari ku yg dipenuhi gam


content~tengok gam pon belum kering


belakang



so amacam...ada gaya cam hasil budak thn 1 nya pendidikan seni tak
aku dah ckp kan... mmg aku tak kretip
tp kan, satu je
bila aku belek balik
ni kad raya ke kad anniversary
penuh dgn gambar kawen je kan
tah apa2 tah eka ni

korang...suggest mana aku nak letak kad ni
kat luggage en suami ke
kat rak kasut ke
kat bilik air ke 
atau kat mana ae...
kalu boley biar aku dah sampai kg baru dia baca...
hehehe
(*________*)



2 comments:

Lina Rahim said... BALAS

kat baju raya dia..! :-D

E K A said... BALAS

gud idea...tp kat lina...pg tu eka tak sempat nak selit.lastly masa eka dah sampai kat png, eka suh dia selongkar lam beg skolah eka tuk cari kad senirik