Wednesday, September 15, 2010

raya ketiga :(

hari ni,
hari yang paling aku tak suka
sbb kene balik ke sarawak
cedihhhhhhhh
banyak lg umah sedara mara yg belum sempat dterjah
dah la semalam dorang datang umah
aku tak de, sbb aku g beraya
sume sedara nak tgk 'pengantin baru'
aci tak dorang kata aku pengantin lagi
eh cakap pasal pengantin kan
raya kali ni aku pakai inai taw
tok bagi suruh aku pakai, dia siap giling dah ni
sian plak kalau tak pakai
kalu bujang dulu, ye ye tanak pakai takut hilang seri time kawen



bukti aku pakai inai


hokey berbalik kepada sambutan raya pada hari ketiga 
kali ni celeb di awan biru
sangat sedih...hati ni berat aje nak balik
tapi bila sampai epot ramai lagi yg senasib cam aku
siap pakai baju raya lagi
korang...mana tak sedih
baju raya lom sempat dirasmikan
tapi dah nak kena balik berkhidmat
sampai sekarang, di saat aku type entry ni...
ada lg 3 pasang baju yang blom dipakai
ada gak terdetik dihati aku tadi nak pakai baju kurung
tp cam susah pulak
nak jalan, so aku pakai aja la ini



bag ni penuh dgn kuey raya aja


flight aku dari png to kl awal pagi 0710
so, pukul 4sengah mmg dah bgn siap2
in case jalan ditutup ke apa
due to penang bridge terbakar semalam kan
so ada iniatiative lain utk ke epot


thai airlines


masa on da way nak masuk lam plane
nampak kapal terbang thailand
then bermula lah episod raya di awan biru


selamat tinggal penang


menanti kemunculan sang suria


dah keluar sket



macam di atas permaidani yang berkapas


teringat kan kampung halaman lagi


kami...


jemput minum~ tembam kuasa dua


dah land...tp, mana en suami


dah sampai klia




disebabkan transit kat kl selama 3 jam



so merayap dulu


ini model tak berbayar en suami


raya kat klia.ada ketupat lagi


perut kenyang sbb dah brekfst ats flight td


tapi nak gak mkn puas2, sbb kat bintulu tak de mekdi


pastu terus check in utk ke bintulu


selamat tinggal jugak utk kl



cik pramugari sedang menjalankan tugas



makan lagi, walaupun dah kenyang



setengah jam sbelum land, nampak kepulauan ini


sangat cantik.kat mana ye???


dah sampai bintulu.hate dis moment


sampai je epot, kawan en suami datang amik
thanx ustaz nasir
balik umah, tido
bangun2sedar dah nak abes maghrib
kelam kabut bangun cam otomen g solat
pastu kuar mkn
kedai pun tutup lagi kat sini
so mkn kfc aja



(0_0)


2 comments:

ciek niena said... BALAS

cian nya akak beraya atas flight, tp xpe.. pengalaman la katakan. huhu.

E K A said... BALAS

itu la niena...beraya ats flight.cedih