Sunday, September 12, 2010

raya pertama

sambungan dari entry lepas... di pagi raya, kami sekeluarga beraya di rumah sendiri.tapi semayang raya kat umah tok.rumah tok dgn umah aku tak jauh mana pun.dalam 35 minit camtu je. bgn pepagi...en suami dah siap dgn mr tripod. bergambar ramai2 ececey ramai la sangat.


selamat hari raya dari kami berdua...


oh ya...sila perhatikan balang kuey tu 
belum lg di isi kuey nya ye...
 ceh..tipu !!! hipokrit !!!
tp dah letak di atas meja...
hanya utk bergaya semata2
aktiviti wajib di pagi raya
mula2, haruslah sesi bermaaf-maafan kan



dgn mama
dgn abah


dgn en suami


abah dgn mama



pose di pagi raya



my small family


lagi sekali



(*_____*)
bertempat di rumah tok


pas je abes sesi fotografi...laju2 tekan minyak balik umah tok
takut tak sempat semayang raya...pas semayang raya...
apa lagi masuk dapur la


di rumah tok


tolong apa yg patut


buat nasi tomato


ini pulak sepupu aku paling kecik



pas semayang jumaat, plan nak g kampung en suami lak


(*_______*)
bertempat di rumah tok mentua


hohoho ada dua tok dah sekarang ni
umah tok yg satu lg ni pun, tidak kurang meriahnya
macam2 hidangan, pecah perut rasanya
dah la baru mkn nasi tomato kat kampung aku
dorang jamu dgn bihun laksa la bagai
mak mertua pulak...bawa aku keliling pusing kampung
nak kenalkan menantu dia yg sorang ni
sbb 1st time jadi menantu dia kan
malu i taw....
lama gak dok kampung en suami
mlm baru blk ke rumah aku



big family...


walaupun penat masih mampu mengukir senyuman


korang tgk la sehari suntuk pakai baju tu je
sbb dari pagi sampai ke mlm berjalan je kejenya...
haisyyy...mkn toksah kata la.sume aku belasah
camne tak 'sihat'...



0 comments: