Wednesday, September 8, 2010

shopping raya day 3

disebabkan misi mencari kasut alang lom tercapai
makanya...misi masih diteruskan pada hari ini
serius time ni aku tak de pun beli barang2 aku
just servey2 camtu je
aku asyik melayan kerenah adik ipar aku
since aku senirik tak de adik
so tumpang bermanja kasih adik en suami lakejap
rasa cam satu kepuasan bila dorang dpt apa yg diorang nak
padahal tak de apa sgt pun brg2 dorang tu
kat ekspo kan murah2
time tu tuk family aku senirik pun aku tak fikir lg
setlle kan belah mertua dulu
time dorang dok cari brg2 raya
aku apa lg
candid la gambar dorang



ada gaya photographer tak


en suami tgh pilih wallet utk pak


alang dgn kopiah barunya ~ala2 ustaz gitu



aku lak tak abes2 cari baju kat mak



mak tak leh ada, kalu tak...dia tgk harga mahal dia tanak


maybe dia takut bebankan kita kot
ala ...tak de bebannya
sesekali je pun
lg pun...ada rezeki lebih sket kan
sbb dpt duit raya dr kerajaan tempoh ari ;)
apa salahnya kongsi sket
hehehhe...


apasal muka aku camtu


gambar di ats ni en suami candid masa kat kedai tudung
sabar je la
tudung ni pun dibeli secara rahsia
kalu tak, mesti mak taknak punya
tak tau la cantik ke tak
sbb aku tak tau taste mak camne


ni model tak berbayar utk tudung mak.


comel kan!!! model tu ;)
dalam kul 4, kuarga en suami dah nak balik
so sad...terasa gak la pas dorang balik tu
kalu tak pondok buruk aku tu riuh dgn suara adik2 en suami
waktu sahur pun ramai2
best sgt
tp sempat bergambar kenangan dgn kuarga mertua sebelum balik


thanx en tripod



insyaallah raya nanti kita jumpa lagi ye




0 comments: