Thursday, May 20, 2010

apa??? gula takde

ye...ini yang berlaku...masa kenduri semalam.hangin je aku. masalahnya bg tau la dulu (tak pun bg hint) akan ketiadaan gula ni...uols faham la kalu bt kenduri ni lot of sugar needed...gelabah aku time tu...nak bt air sunquick actually. tp tak de gula.apa rasanya (lu pikir la sendiri) jadi aku decide guna air coke (sekotak aku beli. sbb takut tak ckp) seb baik la aku bt cocktail kununnya pemanis mulut...sekali 2 dalam 1 jadinya...sbb ada sengah orang tak suka gas2 ni.tp kwn2 sarawak aku ckp...eh dah mcm time raya plak... kalu nak tau...org sarawak ni mmg terkenal dgn air gas,sepanjang pemerhatian aku la...kalu open house tuh dorang mmg jamu tetamu dgn air gas...coke ke apa ke..

aku mmg tak puas ati pasal gula ni...supplier gula ni pun satu, kalu nak bekukan gula, cakap la awal2...aku takut situasi aku semlam berlaku pada org lain. puas en suami cari 1 bintulu sume takde stok.bayangkan....mama aku ckp kalu kat smenanjung mmg dah femes ttg isu gula ni.tp tak tersebar lak kat sini.so far ok jerk. igt tmpt aku takde masalah la...upa2 nya...adohai nasib...

0 comments: