Thursday, January 21, 2010

6.12.2009<---make over at aimie anjung

nak jadikan cerita.pagi2 tu air tak de.nasib kitorang pakai katering.so tak la risau sgt hal2 nak bt air + mknan.sbb org katering yg uruskan.yg menjadi kebingungan pada aku adalah...aku ni nak jadi raja sehari,tak kan tak mandi.kebetulan pulak air tangki jugak dah habis dgunakan (malam sebelumnya kan bt kenduri,jadi byk air yang digunakan) ditambah pulak aku fening2 lalat sebab tido lewat semalam...dok berinai la bagai...bgn pagi spoil mood aku pk air tak de.mujur ada k.liza.aku tumpang mandi kat umah dia.pas mandi, skali lg badan aku ni bt hal.muntah la pulak...haisy macam2 la bride to be ni.aku bawa dgn minyak cap kapak tuk g make up.dah la aku g amik relative aku kat kampung.dalam keadaan yang fening2 tu aku pun drive amik dorang tuk temankan aku g make up.





dan ni la hasilnya ......tara!!!!!!!!!!



ok ke tak (ala...kalu dah tak lawa tu,tak lawa jugak kan )


0 comments: