Thursday, February 18, 2010

26.12.2009 <-- sEkItAr rEsepSi di PaHanG

lama betul aku amik masa utk menghapdet cerita tentang wedding kat pahang ni...a lot of work need to do.rini baru berkesempatan.tu pun sebab cuti skolah.aku bertolak dari penang ke pahang 1 hari sebelum wedding.kelam kabut gak ar..mana tak fitting baju lagi.dah la badan aku ni super kecik.resepsi di pahanh sume di manage oleh en suami.dia ckp majlis dia kecik je,kunun nak bt cam kenduri arwah je.tak de pelamin apa sume.tapi....nanti korang judge sendiri. tak la meletop,tp tak seperti yg aku duga.en suami saje nak surprise aku kot.aku sampai pahang, masa christmas 25.12. fenat jgn ckp la...berapi bontot aku,kebas...lama sgt dok dlm kete.jauh btol.cam dari png ke jhr..utara selatan.malamnya aku g fitting baju.everything berjalan seperti yg dirancang.pada hari yg ditetapkan mak andam datang mekap kul 10.awal btol...ni la hasilnya stelah di touch up.






pemuda yang berjaya mencuri hatiku...cam pendekar zaman silam la abg...main2 dia ae.babap nanti.....

sementara nak tunggu umah en suami selesai marhaban la bagai kitorang sempat pose lg.biasa la kitorang ni nama je dah nak kawen.tapi perangai cam budak2.

gambar ni di candid oleh abah...

sempat lagi bergambar dgn parent aku


dgn mama


en suami tak de,sbb en suami yg kene snap gmbr.mama takut pgg camera.hehhe.....

dalam kul 12 camtu,kitorang diarak dgn kete aku.sampai je perkarangan umah en suami kitorang disambut dgn paluan kompang ( caitt...ada ke kenduri arwah dgn paluan kompang+dj )




 




 




adehh...letih la nak upload gambar.internet problem...i upload more later okies...









ni jo aden dpt upload.penat menunggu aieh....

0 comments: