Saturday, February 27, 2010

dah ada ke ?

buat masa ni, inilah soalan yg sering ku dengar.penat dah nak jawab.padahal baru 2 bln aku kawen. (adeh...en suami sila giatkan usaha anda) sebenarnya aku pun keliru...aku dah bersedia ke tuk jadi mama.aku+en suami pun cam kanak2 ribena lg.rasa cam nak enjoy dulu...

ikutkan aku,aku tak mau plan2ni...rezeki tuhan tak baik tolak...kalu ada aku terima je.lagipun mama aku slalu tnya 'dah ke'.lom lagi la bonda...nampaknya puan murshida pun dah tak sabar nak timang cucu.cmne ni...sabar la ye ada rezeki...ada la....


arap2 baby aku kaler ni nanti.cumeyll.. sangat

2 comments:

::barcallina:: said... BALAS

taknak ketinggalan nak tanya gak.... ---> dah ada ka?? hehehhehehe...:D:D:D

eka said... BALAS

ha....tgk tu...kan ada yg dah tanya.tgh lampu merah lg ni.hehehe..tolong ajarkan