Wednesday, February 17, 2010

BBQ@bintulu


ni merupakan unplanned nya event.kul 10 mlm baru kawan en suami cakap nak g picnic.katanya kat air terjun.en suami dgn aku pun tatau ada waterfall kat bintulu ni.kitorang on je memandangkan takde plan nak ke mana kan
so on dat day.aku semangat bgn awl.aku bt bihun tuk picnic nanti.initially aku tatau ada BBQ,sampai je ke tempat kejadian baru aku tau dorang ada bt BBQ.punya la jauh jalan dia,naik bukit turun bukit baru sampai.dalam giler.jalan nya kecik jer...ada satu kawasan tu curam giler.aku tak sempat snap.sbb tak slesa dgn tmpt tu cam ada soil erosion sket.cuak gak time tu.bt nye tergelincir...tp alhamdulilah...slamat pergi dan balik



cuba tgk picture ni.jalan kecik ni la yg kitorang lalui,then naik ats bukit tu,turun balik,naik semula (tak kira bope kali naik turun) kat 1 jam baru sampai d tempat kejadian


sampai2 je terus pose.dressing ala makcik2 sbb aku join geng ustaz2..hahahha

sejuk sgt air dia.dah lama aku tak mandi air bukit


eh...suami aku upanya.amik gambar sendiri ker

lebih kurang setengah jam cari port tuk BBQ,akhirnya kitorang decide tuk dok kat sini.kat kawasan ni tak leh nak suka hati je panggang.buatnya org sebelum ni panggang 'tut' tak ke naya.jadi kitorang amik port baru.en suami & the geng sibuk buat api.aku & the geng plak sibuk dok buat rencah BBQ n siang ikan



bila la aku nak jadi cam akak sebelah tu.kawan en suami nya wife.sejuk mata memandang





0 comments: