Friday, February 12, 2010

kenduri siti~cousin en suami

tiba-tiba je...masa bosan2 tadi tengok gambar kawen.terselit gambar kawen siti.siti ni merupakan sepupu en suami.kenduri dia 12.12.2010.sebelum g majlis tu aku dgn en suami dah di inform yg dorang nak sandingkan aku lagi sekali masa wedding siti.dalam hati...adeh...nak pakai baju apa.dah la kitorang balik pagi kenduri tu.jadi tuk tidak menghampakan relative en suami aku on je.pakai je baju apa yang ada...ni sekitar majlis siti...



nampak debab dalam picture ni.tatau apa puncanya.en suami bg aku makan mcm2 kot.hehe..lebih kurang kat 2 jam,baru la sampai kat kampung en suami.malu siot.sume org tgk time ni...tolonnn...bukan kitorang yg pengantinnya.



aku bt selambe je,terus masuk umah mak sedara en suami.honestly aku lom seswaikan diri dgn relative en suami, so kewujudan mama aku menyelamatkan keadaan,kalu tak mati kutu gak lak aku dibuatnya.aku sempat bergambar kenangan dgn siti + tok en suami



pas bertangkap gambar la bagai.org kat kuar umah bising2,dorang kata pengantin laki dah sampai.aku + en suami diarah utk jadi pengapit.masa ni aku tak la cuak sgt.jadi pengapit je...



cuba tgk macam mana ganasnya en suami tarik isterinya,sampai sengit bahu bini dia.pantang nampak camera...kelam kabut tarik bini...



punya la lama tunggu pengantin lelaki sampai.rentung gak la aku kat tgh panas tu.tapi seb baik ada en suami.sempat lg bercinta.tak abes2 pose.lebih kurang setengah jam pengantin lelaki pun sampai.masa ni mak sedara en suami dah sibuk2 cari kitorang,dorang suh kitorang jalan seiring dgn pengantin.ikutkan hati tanak.malu la.baju apa je kitorang pakai.tapi dah jenis aku,jenis payah nak tolak permintaan orang,so aku pun terpaksa berbuat demikian



pastu kitorang kene dok bersanding dgn pengantin skali.adehhh...malu.cuba tgk baju kitorang.dah tu aku rasa cam merosakkan majlis siti jerk...



w'pun majlis kenduri ni ala2 kampung,tetapi tetap meriah.ada orang bersilat.i loike.masa ni rasa macam jadi raja sehari lagi sekali.tak malu.dah la tumpang majlis org



then makan time.ni yg aku paling tunggu.bab ni kalu maklong en suami tak suruh dok kat meja beradab pun aku akan rela hati pegi dengan sendiri.aku lapar banget.itu satu hal...i hal lagi,aku nak balas dendam,masa mjlis aku ritu,tak puas sgt makan,walaupun hidangannya amat menyelerakan.control la kunun.



en suami dgn mama mertua dia.bersungguh sungguh makan...



pas makan sume dah kenyang.bersiap sedia tuk balik.sian si abah kat umah sorang2.dia tak follow sekali sebab kene keje.sian abah...



sementara nak naik keta tu pun lama gak dok nyembang tak abes2 lagi.yg tudung biru & kopiah putih tu la my MIL + FIL...

0 comments: