Tuesday, August 10, 2010

isk isk isk...

ekoran dari entry sebelum ni... kan en suami dok merengek ajak kelua... kunun nak mkn puas2sebelum berpuasa. aku pun turut kan je la buah hati pengarang jantung tu... kali ni aku biarkan dia yg buat pilihan.tempat mana nak makan...dingatkan pada korang2 semua, kalu jenis tak tahan godaan, aku melarang keras utk scroll ke bawah. karang tgk mknan di bawah ni teringin pulak...dah la peak time ni...masa aku tgh taip ni dah ptg, nescaya perut korang sume berkeroncong irama dangdut.... so jgn salahkan aku, kalu terliur nanti ye



belom lg posa,kitorang dah mkn stok ramadan punye
 

fruity fizz~yg nyaman gilak
 

mereka berdua sukakan mushroom soup
 

si isteri sedang menjalankan tugas


big mouth


dalam dok tgh mkn tu, tetiba 'atuk' korang announce puasa nya esok. adoyai... terawih ???? terawih kat pizza la aku semalam...jemaah dgn apek (tokey pizza) tu skali... isk isk isk...apa nak jadi la....1st night dah spoil.insyaallah mlm ni akan tunaikan kewajipan...




4 comments:

Shuhadah said... BALAS

makcik, cner pakai ank tudung tue jd bujur??kalo x, die kelepet kt kpala..heee~
(harap maaf tiada kner mengena ngan entry mkn dia atas yea.. :p)

E K A said... BALAS

amboi...kalu ye pon nak tau, tayah la antar msg samapi 5 kali....hek2...camni ashu...nak bg bujur tu, tetas sket jahitan kat belakang tu

Shuhadah said... BALAS

hehehe..ya ampun!!!!terhntr bnyk lak smlm..xpasan yng eka kner approve.dlu kan xder setting tue..huhuu..malu!!makcik, delete la..bg tggl satu jer.. :p
ooo, tetas kt belakang skarf tue erk..leh jadi ker ni??nk kner cber.. :p
tochei2... :)

E K A said... BALAS

hm...coba la..kalu tak dapat nanti, eka tunjuk cth.yg tetas tu letak blakang.so pakai cam ank tudung biasa je la.ashu buka blog ke