Wednesday, August 25, 2010

MH1158 im ready

hohoho...balik kg
hohoho...balik kg
hohoho...balik kg
hati girang

mesti korang pelik kan tgk budak kecik sekor ni gegeh nak blk kg
ya...sgt tak sabar...
sila beri laluan
dah lama budak tecik ni tak tidur di pangkuan ibunya
hati dia melonjak girang pas berbuka td
gaduh suh en suami turunkan beg blk kg nya dr ats almari
kerana tidak kesampaian*kurang tinggi*
then terus load baju2 dlm beg



see...body pass zaman bila tah tak tanggal2 lg


cam kenai je baju tu


siap sedia utk terbang meredah laut china selatan


sila la paham perasaan aku ketika ini
walaupun ada 10 ari lagi kat sini
perasaan aku dah tak keruan
jiwa aku dah di pulau mutiara
jasad je di sini
tak sabar menanti detik 4 september 2010
tak sabar nak jumpa pilot yg hensem mama n abah
jgn kan mama abah, 
tgk kelibat MAS je aku dah terbayang muka dorang di kampung
haisyyy...kronik penyakit aku ni








6 comments:

Lina Rahim said... BALAS

hoho..kami balik 3hb petang..

*loue me* said... BALAS

laa..ingatkan dh nk blk dh.rupanya 4hb br terbang..sian dia duduk jauh :)

eMMe said... BALAS

wow! semangat raya dah memanggil2...EKA, bwk2 bertenang, jgn xcited sgt...rileks je dulu
adududuhh....EKA, puasa penuh tak ni
hahahaha....

*luv Syahnia* said... BALAS

amboi awalnya akk kms baju..
nmpak beno dah tak sabo blik kg yea..

bestnya beraya d'kg kan
kak pastikn baju raya ptama tak tetinggal
hehehe..ain ingtkn jer *____*

ShalinzZ85 said... BALAS

wahhhhh..bestnyeeee nak balik..hehhe

E K A said... BALAS

lina : ari jumaat yer...g awal.tak aci
reen : hehehe...sila beri laluan reen....sgt tak sabar nak blk
emme : musti la emme...tak sabar dah nak raya.puasa..??? errr...tak tau.hehehhe...
ain : baju raya dah mmg ada kat kg.tp nak beli lg baju raya lom cukup
shalin : jom balik kg