Monday, March 8, 2010

belia benci dadah@ppda

arini lepas je assembly ada aktiviti mailto:PPDA@%20pendidikan pencegahan dadah...my pupils kene design replika yg leh rosakkan diri ~ all about drugs.as a class teacher aku dah insstruct my pupils make some replika+poster.cuba tgk...comey tak class monitor dgn assistant kelas 5c



dah 2 tahun aku hire malissa (budak pmpuan tu) as a class monitor.dia la satu2nya budak kelas aku yg boleh di harap sket+komited.yg assistant tu baru je aku lantik tahun ni.itu pun atas permintaan ramai.aku gelar dia mat romeo.suka nyanyi dalam kelas.dah 2 tahun aku jg guru kelas dorang.so dah kenal la serba sikit pie stiap murid aku


kunun protes anti dadah la ni


antara replika yang dicipta


hm mula la.gurunya yang lebih



then...gb mula bakar  replika yang dihantar oleh setiap kelas...belia benci dadah



gedix santai lak aku ni

0 comments: