Tuesday, March 16, 2010

genting theme park

setelah ku telek blog aku tadi.upanya lom ada citer pasal honeymoon aku lg.eh honeymoon ke.leh la dikira honeymoon,akt selepas kawen kan.tp honeymoon aku sbenarnya belom lg...later aku bg tau.ni sume gara2 en suami la.so honeymoon terpaksa ditunda.insyaallah kalau ada rezki aku akn g 'sana'.tp bukan la ke negeri omputih.kat asia tenggara lg.hhehe

walaupun cite ni dah basi tp aku nak gak citer.sekurang2nya aku tak lupa segala memori bersama en suami.k berbalik pada pra honeymoon aku.sbenarnya tak plan pun...en suami nya last minute plan la ni (nak pujuk aku ae) nasib 1st world hotel ada lg.sepatutnya dah full,tp minta special room..dapat gak la.kitorang g genting naik bas....badan penat baru pas kenduri mana larat nak drive kan.bila naik bas je tido terus.eh ye ke dok atas bas without doing anything.boley pecaya ke statement tu.hehehe

kitorang sampai early on the morning.smentara nak tunggu check in hotel...merayap+makan kat situ dulu.ni muka ngantuk hubby wifey.kul5 sampai korang...


then bila tiba masanya,check in...masuk bilik...then tido lg.hehehe..tgh ari baru kua main.utk 1st day aku dgn en suami decide tuk main indoor dulu.warm up...in door tak byk game yg adventure sgt.utk famli ok la..

tp yang aku suka kat indoor ni masuk snow house....


peluk syg kuat2...sejukkk!!! (wink)


aku cam biasa...pantang nampak gelongsor...aku naik...en suami pulak sambut kat bawah...



uniform baju tu dorang yg kasi.sweter besar gedabak.kasut lg la.terpelanting kat depan nun masa mula2aku jalan.saiz kecik dah ada org rembat.wat to do.

siap lawan baling2 ais kepal lagi.abes 1 badan en suami aku lumurkan dgn ais.menggigil tayah ckp la.biru muka en suami time tuh.lama gak la dok dlm tu.tak tahan sejuk.yg paling best naik cam skating tu then gelongsor ke bawah.gayat.tp syok...tak sempat snap yg itu.

2nd day di genting kitorang masuk outdoor.awal gile kitorang standby kat pintu gate dia.takut tak puas main...

mula2 masuk ke alam dinosor dulu


rasa macam baju aku tu tak cukup tuk menampung kesejukan di sini





mula2 nak buat adegan cam dinosor tu...tp over la sgt.eheheh.kontroversi nanti


then kitorang masuk chocolate house.i loike......very much.macam di alam fantasi



























di pintu masuk umah coklat tu...rasa macam dalam alice in the wonderworld je

pas je masuk umah coklat kitorang baru start men game.sume dah tersusun dalam kepala otak aku ni.nak naik itu ini.tapi tak sume game aku smpt snap.ghairah tgk game yg akan aku naik








tp aku ralat sbb tak dpt naik F1 tu...sbb apa.aku kurang tinggi (al maklum lah aku ni kan super la kiki lalanya) dia ckp boley tapi risiko tanggung sendiri.sbb dia dah tetapkan tinggi n berat setiap game.berat pun tak ckp aku rasa.adei...so...automatic en suami pun tak dpt naik.sbb niat d hati nak race dgn aku.kunun...

yg bawah ni takde kaitan dgn game kat genting.game kami sendiri je.layan je la pasangan yg dalam mode hnymoon ni ae












aippp...tak sama pulak.




petangnya naik cable car.en suami tak penah naik g.layan....










 
tak lengkap rasanya kalau aku tak letak gambar kawen aku dgn en suami (honeymoon mode kan...)


di hari bahagia kami


aku mengharapkan kebahagiaan hari ini berkekalan sehingga ke akhir hayat.
doakan kami ye.........







0 comments: