Thursday, March 11, 2010

megi bt en suami

yezza..cuti datang lagi.ni hari yang aku tunggu2.walaupun baru je skolah 2 minggu lepas...ni dah nak cuti pulak.tapi sepanjang 2 minggu ni mmg jadual aku sangat2 pack.sampai en suami pun terabai...tau tak...semalam aku hidang dia megi ( kalu tau dek mama aku...mau nya kene torture hidang megi kan menantu kesayangan dia ni ) ala ma... bukan selalu sbb dah terdesak sgt.bygkan the whole day aku kat skolah.sampai mlm.tuk menjayakan program ppda.nasib la en suami tak byk songeh dan memahami.dia pun terlibat sama dlm program ni.


tu la sapa cakap jadi cikgu dok merelaks je.keje pg balik kul 12 tgh ari.takde maknanya...bila ada akt camni.mau nya bertungkus lumus.kul 8 mlm br balik.org lain siap melanding atas sofa empuk lg...kita...hm tak pe la dah tugas.dah org bg mandat kat kita kene laksanakan la...


note tuk en suami

'minta maaf ye en suami....i sayang u, sbb u phm situasi i...malam ni kita dating nak.i banjer u.sejak kawen i tak penah banjer u lg.kita g mkn chicken buffet nak? ~ ayat nak pujuk la kunun'



aku chenta banget sama ini org...len kali kita mkn megi lagi ye.hehehe

tapi aku bangga...berat en suami dah naik sket.selama 2 bulan kawen berat en suami dah naik 2 kg ( maknanya 1bulan tambah 1kg,kalu setahun...tambah 12 kg...ohhh tidak !!!!nehi !!!!) .wahhh membesar dgn jayanya.tp kecik camtu gak.isi cacing kot dalam perut dia. (jgn mare ye en suami.takpe la i suka tgk u makan..)

honestly rasa 1 kepuasan bila en suami tambah nasi dalam pinggan dia.hilang segala penat.mmg aku akui sometime aku ada meeting,blk lewat..penat rushing balik terus ke dapur tuk masak...( ni la routine life aku as a wife since january ) tapi berbaloi bile tgk dia berselera makan...

 

0 comments: