Friday, March 19, 2010

over load !!!

hahhaha..apa yg overload nya
semalam...
masa aku dok sibuk pk apa yg nak masak tuk tetamu yg dtg
aku dok dpn fridge tu kat 5 minit gak la
then....
aku ada menyuarakan hasrat hatiku pada en suami tuk beli fridge baru...
pada hal baru 3 bulan peti ais tu dok dgn kitorang.
hal ini disebabkan peti ais yg cinonet tu dah penuh aku load brg2
(dah biasa kalu kat umah mama besar sket,tp disebabkan sng nak pindah tu yg cari saiz yg sedemikian.igt kan tak effect apa2)
stiap angle ada je brg ku sumbat kan.
ice cream+nugget+fries dah makan ruang.
lom masuk ayam+sotong+ikan lagi.
adoyai....aku rasa kalu bg fridge yg besar pun penuh gak.
so i need to find other methods to overcome dis prob...

maybe

1-the things not necessary should be outside ( air kotak+belacan+cococrunch+ferrero rocher melt tak kalu kat luar)
2-no need to buy everything at the same time ( let the things finish 1st then top up...)


0 comments: