Saturday, March 13, 2010

buah melaka

tadi pas je jalan2 dgn en suami tetiba je tingin buah melaka.g selongkar bhn cukup ke tak tuk bt buah melaka.seb baik sume bhn ada.jd aku pun bt la..


cukup la utk kami dua (cukup tuk lepaskan gian aku,perut masih kenyang sbenarnya,sbb ptg  tu dah bt bihun) tapi tu la...kat sini kelapa tu diparut dgn kulit2...

malam ni aku kene tido awl.esok en suami ckp sesudah subuh je kitorang dah nak gerak...g miri..(kelua awal..sbb takut smpi sana lambat,atleast sampai je miri terus g shopping complex)...yahuu..arap2 ada benda yg leh shopping...miri here i come..dalam kepala otak ni dah macam2 aku list nak mkn itu ini,specially kenny rogers+secret recipe+mcd (muat ke nak sumbatkan sume dalam perut aku ni ).sian aku kan..even nak dpt mcd pun kene travel sampai 2 jam lebih.bila la dorang nak bt mcd kat bintulu ni.tayah nak g sampai miri dah...
k la.nite uols..

0 comments: