Wednesday, March 24, 2010

~bunga...bunga...bunga~

la...la....la....la.....
takde keje
bosan...
pas balik skolah aku dok godek2 picture taken on my wedding day
ni la hobi d masa lapang aku
hm...kenapa org perempuan suka bunga ae

i like bunga very much
disebabkan terlampau taksub dgn bunga
en suami decide tuk pakai fresh flower on my wedding day.



tepak sireh.percaya tak kalu aku katakan ni sentuhan tgn aku.eheheh...tgk contoh buku je pun.kalu tak...tak reti aku bt.ok la kan tuk org yg br petama kali bt.aku minat all the wedding matters




ni pulak my bunga tangan.simple jerk


bunga  ni di sudut penjuru pelamin.ni bukan aku yg bt ok.my wedding planner la



ni pun kat pelamin



pun pelamin.cam bubu ikan je aku tgk....gasak la...



ni pulak header utk pelamin n bilik tido sama je patennya



ha...nampak tak header tu.tu la yg aku maksudkan



ni pula bunga yang diletakkan di kepala katil.masa mlm nya aku tanggal kan.karang ada yg tido dgn bunga tu skali.bau segar 1 bilik.


suke...ini yg aku nak sbelum kenal en suami lg...
at last tercapai gak
thanx en suami kerana merealisasikan impian tuan hamba

apa yang bestnya guna fresh flower???

1-salah 1acara

pas abes majlis leh bagi bunga ni kat guest
sebagai tanda ingatan dan tanda penghargaan datang ke majlis kita
tp those yg balik awal tak sempat la pengantin nak bg...(sori ae)
ye la sbb pgntin still nak guna the pelamin tuk bergambar
kalu sume pakat amik bunga i...cacat la jadinya.hehehhe
cam aritu relative + frends + jiran yg dekat2 je dpt.sbb dorang yang bertungkus lumus
menjayakan wedding aku.bukan main suka lg dorang
leh kata jiran aku...sume dpt sejambak setiap umah.


2-kepuasan

since aku sendiri suka bunga aku rasa puas
bila benda yg aku suka
aku bg kat org
sum more aku nak kelainan
tp zaman skang ramai je yg pkai fresh flower


tetapi....

tak semua material guna fresh flower.
bunga telur sume bg yg plastik la.
botak kepala cik abe i kalu sume fresh flower.
sekuntum je dah bope..
ni bunga tuk kanak2





 aku suka sgt tgk bunga ni bila byk2.cute.jauh perjalanan bunga ni.aku beli kat bumi kenyalang then kargo ke semenanjung




tuk adult aku tak sempat snap
kelam kabut dah...
time org dok bt keje aku g spa la bagai
then tak sempat nak snap














0 comments: