Thursday, March 25, 2010

tea break

mode aku utk memasak jatuh merudum minggu ni
aku pun tatau kenapa
haisy....
nak jadi apa ni...
mungkin juga

1-kepala aku weng-weng sejak dua menjak ni ( aku highlight kan ae...sakit kepala ni disebabkan darah rendah bukan sebab ituw )
2-masih tak cukup cuti yg dberi tempoh hari.rasanya nak g skolah pun sedikit malas2
adoyai....

tp semalam masa minum petang
semangat lak aku bt sumting kat en suami
ala korang pun mesti pernah bt gak masa kecik2 dulu
dgn mak korang
resepi ni pun aku igt2 lupa
sbb kecik lg
rasanya masa skolah rendah
so aku men hentam kromo je
ikut sesedap rasa aku

u know wat
aku bt kek batik
yg berasaskan biskut marie tu
ni la rupanya



tapi lain sket kan korang tgk...sbb yg aku punya ni letak toping coklat+badam+cocorice (saje je bt lain dr yg lain...)



masa bt ni en suami pun menyumbangkan tenaga
aku celup coklat dia lak tukang tabur badam+cocorice
thanx en suami.
jasamu dikenang
kepala aku ni kembali sakit la.
aku post dulu entry kali ni ok.
nite uols...





0 comments: