Saturday, March 13, 2010

sepetang di playground bersama buah hati

pas je anto ex house mate aku g epot..aku + en suami g jalan2...tatau nak g mana dah tiba2 tercetus idea bernas aku g playground.mula2 pegi mall dulu.tak sampai sengah jam pun dah tawaf park city tu.aku dah leh hafal muka2 cashier kat mall tu..


jalan tak de motif tuk habiskan masa bersama buah hati semata mata


cantik kasut ni.tp tak de size aku plak.(aku selalu mengalami masaslah ni) kalu tak leh pau en suami.


puas round mall kitorang pun kua g playground cum amik angin laut

then terus g playground.layan je la ae....






tengok...orang lain sume bawa anak2 aku dgn en suami ???kitorang la kanak2 nya...

abes aku hambat budak2 tu nak bermain.hehehe..




muat gak aku masuk menatang ni


en suami pun layan je isterinya ini

menguji keseimbangan badan



buah hati pengarang jantung



refleksologi plak.ringan kaki2 aku bejalan.lega.mula2 tu merengek2 kesakitan gak la.aku jalan kejap je.en suami yg lama nya




flying without wing


penat bejalan brehat pulak.




then balik umah.solat asar belom lagi ni...tapi sebelum tu haus pulak tekak ni.terliur plak tgk eskrim kat stall nearby the playground.so rembat je la


nyaman...


0 comments: