Monday, March 1, 2010

my singgahsana

sepatutnya dah basi citer ni.dah 2 bulan kawen pun...tp tak sempat update sebelum ni.k mula2 i want to show u my pelamin




k...enought aku tau ramai antara korang cakap,buruknya pelamin aku tu.actually my tema is ala2 garden.tp tak memenuhi kehendak aku sgt.


1) kerusi nya besar.pengantinnya alahai kecik la sgt...kalau korang perasan,kalu aku dok atas ni mmg nampak crown tambahan.tengok ae....



ok....aku close up lagi

nampak tak korang

hm sedih tau.dah la once a life.salah aku gak,last minute update dgn wedding planner tu.ye la...aku ni kat sarawak...dorang lak kat png.payah la nak manage.aku cuma ckp aku nak pelamin cengini cengini, konsep & fresh flower. waktu dorang nak tunjuk rehearsl pelamin tu aku tak de di tempat kejadian.sbb aku di sarawak mendidik anak bangsa.even 1 ari sebelum kawen pun,org di sibuk dgn bunga telur la bagai,aku kat spa.sbb tak sempat nak manjakan diri.sibuk dgn urusan kawen je time cuti skolah tu.

2) tempat beradu aku dgn en suami.boley la....tapi perlu ke ada jaring kat blakang tu.adeh.tah la..



anyway sumenya dah lepas.dan majlis aku berlangsung dgn baik.alhamdulilah makanan sume cukup.itu yg penting...mungkin bg sesetengah org tak amik kisah sgt pasal benda kecik camni,tp aku kalau boleh nak yg terbaik...ye la my precious moment kan.apa2 pun aku tetap bersyukur...ada daripada takde....tu je ayat yang sering digunakan en suami tatkala memujuk isterinya (ayat aku)


0 comments: