Sunday, March 28, 2010

ketamakan

last week aku ada cite
yg aku tidak puas hati mkn chunky loaded
dis week aku g piza lg
tp tuk mkn benda len
korang mesti pk
tak de benda lain ke nak mkn
asik2 pizza
harap maklum ae...
kat sini hanya pizza je yg best sket pun
sebelum g pizza...
g shooping dulu
nak tgk shopping complex dia
ni ha...



nampak tak???ada name tag kat blkg (tajuk:ngiukee). ni la salah satu pasaraya kat bintulu ni..



puan eka ala-ala model kete...kunun



dalam perjalanan ke destinasi yang hendak dituju



dah sampai.lapar...angin naik kepala dah



en suami tak abes2 snap gambar aku.depan...blkg...sisi...sume ada...



mana pizza ni...grrrrrrrrr



i asks for the cheesy larva inside
yg datang tak seperti yg aku minta
so aku suh dia bt lain
adakah aku kejam ???
tak...kan
customer always right...
lg pun dlm note yg dia amik order tu
 mmg dia tulis cheesy larva
cheff dia kot silap dgr



alhamdullilah...no chunky loaded anymore.


kali ni baru puas hati 
arini kami mkn pizza yg regular tu
side menu lain hut plate+lasagna+chicken wing
tamakkah kitorang???
seperti biasa...
mmg tak abes
tapau....



sume ni tapau


balik umah...
kemengantukan yg amat sangat
tido dulu ae...nite
(ni pun setelah diberi signal oleh en suami)

0 comments: