Friday, March 19, 2010

sumbangan amal tuk kelas

tetiba je mode rajin datang
tah angin apa tah yang melanda
sbenarnya sebelum cuti lg aku dah plan nak bt benda alah ni
at last tertunai gak la
tp ada lg keje lom bt
nanti la bt...
tak suka la time cuti bt hal2 keje
lg pun due nya lambat lg

disebabkan aku gigih buat benda alah ni
maka jarang betul aku online arini
kalu tak 24 hour lap top aku ni on
time tido mlm je off


tau tak,apa yg aku bt ????



jadual kelas dgn jadual waktu.anak murid aku ada bt tapi cam tak comey..so aku kene bt lain la.
(budget comey la yg aku bt ni..ceh perasan)


sebenarnya aku suka benda2 camni.
aku nak sgt jadi cikgu pendidikan seni.
bg ketas kat budak
lukis je apa yg korg nak
tp tak berkesempatan pun jd ckgu seni
tak dpt lari dari science
since kat matrix sampai la dgree
S.C.I.E.N.C.E is quite tough
specially nak memahamkan budak2 ni (tiap malam tau...aku pk cara camne nak pandaikan budak2ni)
len la kalu dorang paham apa yg kita ckp
dah tu buku rujukan lak takde.camne dorg nak jwb peksa.
UPSR merangkumi year 4- year 6 topic
kat kelas mmg tak sempt nak catch up year 4 n year 5 balik
unless dorang berusaha study sendiri
dah la diffrnt topic utk year 4 n year 5
sikit tak sama.camne ae..
aku cuma mampu bt
nota ringkas je tuk dorng...
tu pun ada yg tak appreciate
bila aku check ada yg missplace...
ada yg bertaburan kat corridor
sedih gile..
dah la aku fotostat tuk dorang sendiri

eh lari topik plak aku ni
tiba2 je nak emo...apahal???
dah nama nya budak mmg la camtu
cik eka oi.eh lupa diri pulak ...puan eka

0 comments: