Wednesday, March 17, 2010

perasan : tidak puas hati

tadi...sebelum menyoping kat mall (boley lg menyoping...pada hal belom gaji lg...minggu dpn br gaji.dah la lambat yg amat pay day kali ni) tekak ni tingin kan pizza yg kat tv dok tunjuk tu.yg dok iklan skrg ni....ala promosi terbaru skang ni yg tajuk chunky loaded...k hati berbunga riang la mula tu




comercial break...apahal nampak cam 'tembs'je.ke di sebabkan pemakaian tudung tu.kalu ikutkan gmbr aku yg g miri tu,br 3 ari lepas.tak debab camni pun.takkan naik mendadak...tak mungkin smlm baru ukur berat.masih 38.napa ae.mana tak kene nya ye


ok kembali kpd topic hari ini.seperti biasas kalu g pizza tak sah kalu tak makan

ini
:
:

taruk plak cheese powder...pergh terangkat.dlm byk2 tempat aku puji...pizza nye mushroom soup is the best 1

dan ini
:
:



then masa yg ditunggu tunggu...food taster for chunky loaded



terus muka aku dgn en suami berubah



very dissapointed okay

aku target yg baru ni sedap ala2 chessy bite dulu la.tak pun yg chessy larva tu ke.sekali sangat mendukacitakan.rasa cam empeng boley tak?cedih..tak caya korng tgk ae



tak lembut cam biasa.rangup cam lempeng je.

im so upset...

cause jauh dari apa yg aku jangkakan.sbelum ni pizza hut tak pernah mengecewakan aku lg.aku tatau la maybe bg org lain ok...sbb citarasa masing2kan...so just nak express my feeling je

0 comments: