Sunday, June 20, 2010

1st time berpuasa dgn en suami...

dear diary...arini...ari pertama aku berpuasa dgn en suami...hehehe...bila selisih kat makmal tadi en suami bt2 muka letih la kunun...nak tunjuk diri tu puasa agaknya...sian dia...sabar yer...lg 5 jam je lg...masa aku berblogging ni pun...en suami tgh tersadai depan tv nun...aku pun nak join sekaki gak jap g ni...hahahha...aku igt aku sorg je jadi juon bila berpuasa....upanya en suami pun cengitu...petang ni mau mkn apa ye...aku tak rasa, aku larat nak masak...berdasarkan past experience la...tatau la kalu dah jd bini org ni lain sket mode nya...cam zaman bujang...selalunya beli kat bazar jer...tp...mana nak cari bazar...ada ke bazar rejab...hohohoho...


...............(*_*)..................


arini juga 1st day ke sekolah selepas bercuti selama 3 minggu...dan dlm 3minggu ni jugak...peti suara aku ditahap yg stabil...tup2 arini terpaksa loud speaker...nak berlawan dgn 40 org...kalu ckp slow...sapa nak dgr...



candid...



lebiu



pst : gambar di atas tiada kaitan dgn entry kali ni yer...harap maklum !!




2 comments:

Puan Suraya said... BALAS

ai eka.. hihi kite bintulu kat RPR sebiew.. dekat ngan airport lama dulu..

pernah g bintulu ke?

E K A said... BALAS

saya dok bintulu la su...hhehehe