Wednesday, June 16, 2010

akhirnya...dah jumpa sushi king

dear diary...dah lama tak menyuarakan isi hati berkaitan kepingin mkn itu mkn ini...bulan lepas aku dok meroyan kat sini nak mkn sushi king...tp sushi lain yg dapat...sbb cari tak jumpa sekitar bintulu ni...n yesterday...terubat la sudah nak mkn sushi...dah lama o...kempunan...hehhehe....seperti biasa...menu wajib aku adalah



::: inari sandwich
::: soft shell crab tenpura
::: shoyu ramen
::: okonomiyaki
::: california maki
::: salmon salad




pulun makan



amik sume boley



wifey n hubby



en suami suka green tea dier


 

aku yg punya...en suami mana???



mode : sangat suka apabila apa yg dihajati sudah tercapai
tinggal KRR je gagal dijumpai...



 

3 comments:

harzharun said... BALAS

alolo....mengidam nih...

Mrs weck said... BALAS

hehe..tapi x smua yg sedap.. chuka wakame paling org x suka hehe.. dulu mmg x tau yg mana sedap,tapi bila dah slalu layan sushi,apa lg..order je! x payah amik yg dah sejuk kat kaiten belt.. huhu.. paling best..california temaki ngan kanitama maki!! superb!! hehe..enjoy!

E K A said... BALAS

harz : tak ngidam pon...tekak ni dah teringin...dah lama tau...kalu kat umah tringin je terus tekan minyak...

mrs weck : california temaki terbaik...suker...tp eka suka sushi yg letak telur ikan kaler merah tu...cedap..