Friday, June 25, 2010

poligami ?! aaa... tanak

first time dapat mimpi buruk sejak bergelar .......






suami isteri


sungguh...aku tamau mimpi semalam menghantui hidup aku...teresak2 menangis weh, then kejut en suami ckp... "abg tak mo kawen lain...promise..." en suami dgn mamainya sebelah mata je dia buka then jawab... "nape ni syg...abg kawen syg sorg je...tido balik ye"  sambil dodoi aku....hhahaha...tak malu punya budak...tido sampai nangis2. tu padahnya...pas subuh sambung tido balik.tp nasib gak mimpi camtu...kelam kabut aku terjaga...terus mandi n siap2 ke sekolah. kalu tak mimpi gitu alamatnya tak g sekolah la tadi...camni citernya...aku mimpi en suami bawa pompuan lain...tatau la apa hubungan dia dgn pompuan tu...tp cukup membuatkan aku risau di tahap max. en suami jalan seiringan dgn pompuan tu pun bt aku nangis cam nak gila...haisyyy....apa nak jadi ni...


:::: {{{'_'}}}::::


dah tu g sekolah...pagi2 lagi ada pulak sorang cikgu ni nyakat aku...

cikgu J : hai cikgu...sibuk nampak...ada kelas ke...patut la nampak hasben makan dgn pompuan lain kat kantin tadi
aku : dgn sapa (panik seketika dah la mimpi bukan2)
cikgu J : tah...pompuan filipino mana tah blah sambil gelak2


hangin je aku ni...aku dah la masih trauma dgn mimpi semalam...nasib baik aku jenis tak cepat melatah kalu tidak...siap la en suami...serius...sapa di sini  rela dirinya dimadukan... sila angkat tgn..


Ya Allah Ya Tuhan KamI...
pEliharalah huBunGan kAmI
+
muRahKan reZekI kaMi
+
JauhKanLah kami dr AzaB api Neraka
aMin..
Ya Rabbal Alamin....





2 comments:

hafiz said... BALAS

Ada Potential kot..
Kita Tunggu 10 tahun lagi...

E K A said... BALAS

bongekkkk