Thursday, June 10, 2010

sudah lama tidak guna ini

fuhhh...berhabuk dah



awal2 entry lg dah tempek dis pikcas...hapa hal la eka ni...sebelum tu...i nak mintak maaf...nak bg tau...ni hanya comercial break utk episod honeymoon aku yer...mesti korang pun bosan asyik citer pasal honeymoon jerk kan...dah la panjang berjela punya episod...hehehe...bg laluan pada pengantin yg dah basi ni yer...actually aku nak bg tau...apron kat atas tuh dah berhabuk...lama sgt tinggal n tak digunakan...since bln 5 lg...masa mama aku dtg tu...aku dah gantung elok2 kat situ...tersadai....tak usik2...then g honeymoon confirm la tak usik kan...balik je dr hnymoon....asik mkn luar jerk...mood utk memasak merudum jatuh ke bawah sekali...sampaikan en suami ckp...abg rindu nak mkn masakan syg...sila amik perhatian ye puan eka...bila dah dgr statement tu aku pun ajak en suami pegi beli bhn mentah ptg smlm...jadinya td baru la aku gunakan semula apron itu...berhabuk sudah...ops...apasal ckp ala2 sabahan ni...huahahaha.......aku rindu sama itu tempat...

0 comments: