Sunday, June 20, 2010

happy fathers day

pagi td...celik je mata benda pertama yg aku bt adalah....
capai hp en suami
then wish kat abah sempena special day dia
tahun ni...merupakan thn pertama aku ada 2 bapa
2 lelaki bergelar ayah dalam hidup aku
sorang
CHE YUSOFF BIN HASSIM (my abah)
and 
YAHYA BIN CIK PA (my bapa = my FIL)
to both of u
u are the most wonderful father in the world


bj kaler hijau tu la bapak aku


aku+hornbill+abah


to my abah...eka syg abah !!! kalu tak disebabkan abah...aku takkan sampai ke tahap ni...serius...he always support me no matter wat...he always my shoulder to cry on...when im down he always keep me up...he always advice me to not give up specially masa zaman belajar dulu...korang igt tak masa form 3 tak silap aku...ada part kene bt keje pertukangan...aku nak pgg gergaji pun tak pandai...lastly dia yg buat kan kat aku n jadikan kerusi...bukan setakat belajar ... since i was born ... i heard azan from him. he raise me up dgn penuh kasih sayang...biar la apa org nak ckp...dia tetap bangga dgn ank dia yg sorg ni...abah very responsible person...masa secondary dulu...jgn harap aku nak kelua dgn kwn2...kwn2 hanya setakat di sekolah...abes skolah mmg tak de chance la nak kelua ke bandar ke hape...sampaikan ada suara nakal gelar aku ni anak bapak, anak manja. lantak la...dah abh aku syg kan aku...kalu aku nak apa2 dia la akn teman kan....walau sesibuk mana pun dia...rela jerk...dia juga merangkap bodyguard aku. mmg la ada org tanya...tak bosan ke kene control cam tu...hidup tak bebas. tidak...aku tak penah rasa camtu...sebaliknya megah bila dapat abah yg sgt menjaga anknya...tp bila difikirkan balik, abah bt sume tu ada motifnya...sampai skang ni pun...masih bersikap gitu,walaupun dah kawen...nak ke mana2 je...mesti bg tau dia...dia sgt risau kalu call aku tak dpt...setiap hari mesti call dia n bt report...penah aku demam last 2 month...dia sgt risau...dia call en suami...bg tau itu ini...utk kebahkan demam aku...that made me grateful to have such a wonderful father like him. buat abah...hadiah fathers day belom lg di post. masih di tangan anakanda...2-3 ari lg br sampai ke rumah hokey


I just want you to know
you mean the world to me
Only a heart as dear as yours
would give so unselfishly.

The many things you've done,
all the times that you were there,
Helps me know deep down inside
how much you really care.

Even though I might not say it,
I appreciate all you do
So richly blessed is how I feel
for having a father just like you.

 
 
 
buat bapak...en suami ckp dia sorang yg pendiam...tp, masa aku kat umah dorang, masa majlis bertandang tu...ok je bapaknya...ada saja topik yg nak dibincangkan...thanx sbb sudi terima eka sbg menantu bapak...jauh lg perjalanan utk kenal hati budi bapak...memandangkan br 2-3 kali jumpa dia...cume telefon je la penghubung. buat kawan2 sume...walaupun setiap kali pas solat kita baca doa ni...tp apa kata kali ni kita betul2 hayati makna di sebalik doa ni
 
 
 
 



psstt : tetiba rindu nak naik moto dgn abah
abah pasangkan helmet tuk aku
huarghh nak nangis...

0 comments: