Sunday, January 9, 2011

aduan rakyat

semalam kan ahad
hari dating bersama en suami
g tgk wayang
igt nak tgk citer khurafat
rupanya lom keluar
agak kucewa di situ
kat semenanjung dah kot rasanya
yang ada pun citer rapunzel n narnia 3


 @giant kulim


disebabkan dah tgk rapunzel masa cuti skolah itu hari
makanya kitorang pun tgk citer narnia 3...
1st time tgk citer narnia
ok la memberikan kesan dalam jiwa aku
sampai umah pun masih lagi teringat2 
binatang pelik yg ada satu kaki dok terlompat2
cam seram jerk
yang tak ok nya adalah facility dalam wayang tu
boley tak dlm dok tgk wayang tu tetiba
screen dia terbahagi dua
err faham ke maksud aku
cthnya kalu tgk gambar manusia...
kaki dgn badan terpecah dua...kaki kat ats
badan kat bawah
skt hati tak
pasal sound tak sedap 1 hal
tang screen tu
guna filem lagi agaknya
siap ada bunyik cam filem lama2
 yg aku nak pertikaikan 
harga standard wayang
nak sama dgn harga rapunzel 3d aku tgk itu hari
tp servisnya......
 erggghhhh...
cukup setakat ini
aku tak de niat nak ganti karam singh walia




3 comments:

PuaN su SU said... BALAS

aduan rakyat spesel dari eka nie

Lina Rahim said... BALAS

wayang2 kat swak ni agaknya mmg cmtu kot..penah la baca orang complain wayang kat borneo ni servisnya pada tahap yang teruk, kemudian konklusinya sebab wayang operator ni monopoli.takde persaingan sebab tu tak kesah servis

E K A said... BALAS

ye su...eka version ;)


lina... kat miri ok tak...eka rasa sana ok sket kot