Monday, January 31, 2011

main hoi ???

~schedule entry~

tetiba teringat citer minggu lepas
cikgu kat skolah tanya aku
"cikgu eka, nak main hoi tak"
hoiiii???
sapa tau apa tu main hoi
hoi...hoi ya hoi (2x) ikut lagu p ramle
oh bukan yang itu yang aku maksudkan
main hoi tu
kalu di utara,
main duit kut
tapi kebanyakan tempat
panggil main kutu
walau apa pun panggilannya
maksudnya tetap sama
main kutu = kut = hoi
err
ada lagi ke
selain dari panggilan itu kat tempat korang


tetiba rasa nak tempek gambar yg tak de kaitan dgn hoi 
bluwekkk :b

 

3 comments:

*luv Syahnia* said... BALAS

OHHHHH..slalu duit kutu je
ain taw...

eMMe said... BALAS

kite org panggil kutu gak, ade yg panggil 'hama', langau, hahaha! takde la, tipu je...lawak tak Eka? hiiii....

Lina Rahim said... BALAS

dulu kalau tengok mak asingkan duit main kutu, pelik la,sbb ingat main kutu tu sama2 cari kutu kat rambut..rupa2nya duit simpanan yang main sama2..hahahha..