Tuesday, February 1, 2011

aku dan cucu tok

tetiba teringat kat tok
jarang sekali atau tak pernah 
tempek muka tok kat sini
tadi masa tak de keje
godek2 lappy ni
tgk2 ada gambar sepupu sepapat
kamu nak tau tak 1 benda !!!
aku merupakan cucu sulung
atau lebih tepat lagi...
cucu yang paaaaaliiing tuaaaa
sbb mama anak sulung tok
nak bukti ???


ha...kan...cam anak2 aku je derang ni


ni pulak sepupu feveret aku, rapat betul dgn aku aka k.long dier


tp jangan yang ini 


siap nyorok dalam comforter lagi kalu aku nak amik dia
ye la .... mana taknya
sekali dua je jumpa dalam setahun
dia pun tak kenal aku agaknya sapa la minah kepoh ni
ahahhaa... actually gambar ni di snap masa wat gathering ramai2
sambut beday


 aizat dgn yaya


ada citer tragis di sebalik gambar ini
aku baru tau yg beday ni disandang dikongsi mereka berdua
aku igt kan si aizat tu aja
upanya... yaya sekali
so, aku hanya beli hadiah kat aizat
maka sedih la si yaya tu
siap warn aku lagi
ehmmm bila kak long nak balik lagi-yaya
nape-aku
nanti beli hadiah kat yaya-yaya
yer yer...nanti kak long ganti hadiah balik - aku
sian dia kan. dia tgk je aizat buka hadiah





 seronok lah si aizat dapat hadiah
nasib ko la dapat kak long yg jadi cikgu
so bila hadiah befday pun bagi buku bukuan
ha...baca buku tu. thn ni upsr
so tak leh byk main
;)


3 comments:

mama affan said... BALAS

tp eka comel cam budak2 tu jugak..:)

eMMe said... BALAS

ahaksss....cucu sulung yea, jauh beza dgn cucu2 lain yg kecik2 lagi....hahahaa!!! takde yg sebaya dgn Eka ke? alahai....best jugak yea....

E K A said... BALAS

ryna : hah comel??? dah tua bangka ni tak comel dah.wrinkle pun sana sini.ehehhe...tp muka kitorang mmg sepeten jenis mata kecik aka sepet, kecuali budak pompuan, sepupu feveret eka tu


emme : hm best tu mmg best
tp ssentiasa jadi ikutan
apa2 sikit
cer jadi cam kak long tu...ha cam tu