Tuesday, February 15, 2011

sentap weh

tadi, sebelum en somi turun main bola
sempat ngadu


tuan blog : abang, bekalan ferrero rocher syg dah nak abes
en somi : o ye ke... hm...bukan susah pun kan...syg merajuk jap gi dapat la


 gambar tak de kaitan


diam terus aku. terkesima...nampak sangat asal merajuk mesti nak habuan...kuang kuang kuang...ok ye puan2, ini adalah pengajaran yang tidak baik dicontohi...actually bukan merajuk sgt pun...kadang2 merajuk gatal je lebih...nak minta perhatian...



7 comments:

InaAchik said... BALAS

memang pown! hahahaaa

eMMe said... BALAS

baik punye majuk, hehehee...
i like~

*luv Syahnia* said... BALAS

dear..best kn majukk..
pastu kne pujukkk..hehe

tp slalu mjuk t en.tunang
tak mo layan..hehe

PUANSTOBERI said... BALAS

akak nyer FR dari Langkawi manyak lagi ni.. nak?? huhu :D

E K A said... BALAS

iena : kuat majuk jugak ko???

emme : majuk ngada2 namanya tuh

ain : nanti pas kawen confirm dia pujuk punya.kalu tak kene tido luar

kekda : bak ciket...ooo dia balik dari langkawi, byk la coklat ye...syurga coklat la katakan

asna cute said... BALAS

okey la tue still lagi hubby nak pujuk bg ferrero keke ;D

Mr n Mrs Zaidi said... BALAS

HEHEHEH...OK LA TU SIS, MERAJUK DAPT HADIAH....
SAYA KALU MERAJUK, EN SUAMI SAYA TU BUAT TAK TAHU AJER...HUHUUHUHUUHUHUH.... SO BAIK XYAH MERAJUK...