Thursday, February 17, 2011

dapat hadiah...yeay !!

festime dapat hadiah
dari teman blogger
tenkiu kekda !!!
 bukan sbb menang GA
tp sbg tanda terima kasih beliau pada aku 
sbb vote tuan punya blog dalam 1 pertandingan
ni hadiahnya





suka beb...
bangga gila
sampai en somi jeles *ya...kedatangan hadiah ini penuh dgn kontroversi*
camni citernya
kebetulan masa posmen anta tu dia ada kat office
pelik la dia, apahal bini aku dapat surat cinta lak ni
kepoh je suruh aku buka time2 tu gak
memandangkan aku ada kelas at dat time...aku bolayan je la
aku biarkan dia dgn tanda tanya sampai la balik rumah
terus suh aku buka. kelakar la en somi ni...cuak igt aku ada secret admirer gamaknya
sekali bila buka sampul tu, terus sibuk amik 'surat cinta' yg kekda anta 
ayat pertama dah membuatkan dia curiga sbb ada tulis 'eka cayunk' 
pastu kekda gunakan nama 'akak'
ha....baru la dia puas hati
haisshhh kontroversi betul la somi aku ni
tah apa2 tah... lastly dia nak cover balik kecurigaan dia tuh
dia ckp
err baiknya kawan syg ni siap bg hadiah lg...



6 comments:

eMMe said... BALAS

eeee...eka dpt keychain....me sukeee collect keychain, Eka suke? heeee~

Zana Adieyza said... BALAS

sape x suka dapat hadiah kan.. syoklah eka dapat hadiah kan..

AIN NAZRI said... BALAS

kiut... sgt cemburu ok.. tapi bagus ler...

PuaN su SU said... BALAS

ha ha ha...saja ja eka nie wat en somi gabraa ya

Mr n Mrs Zaidi said... BALAS

wahhhh bestnya sis...saya mau jgk..

Unknown said... BALAS

kita pon bru dpt 1 tp FM dr sana jgk..

*eka jomla join GA jom kami buatkan header