Monday, February 7, 2011

tq semua !!!


just now baru buka blog
tgk follower dah increase
jadi 100 no yang cun ^_^
tq aina yg menyebabkan follower saya jadi 100
dan
tq jugak utk kamu semua yg menyumbang kpd jumlah follower
i like
tanpa kamu sunyi sepi la blog ku ini
terima kasih sebab 
selama ni menjadi pendengar pembaca setia
berkongsi rasa
suka duka dgn aku
walaupun ada antara kita tidak pernah ke temu
tapi sumtime
comment2 kamu
membuatkan aku gelak sorang2
dan menceriakan hidup aku
hilang segala masalah
kamu tau tak,
balik je dari sekolah
benda yg pertama aku buka
adalah...blog
suka sgt baca kisah korang
dan tgk comment2 korang kat setiap entry
i love u all
nah amik love dari kami berdua


cepat sambut, terbang dari sarawak nih ;)


entry ni langsung tak de unsur megah+riak dan sewaktu dgnnya
sbb aku tau korang lagi la byk dr aku
setakat 100 nak bermegah megahan, tak de maknanya kan
aku just nak menghargai kamu semua
ya..kamu
kamu yang pernah bertandang ke blog aku
walaupun blog ni tak de apa2
sbb blog ni lebih berunsur kpd kehidupan aku dgn en suami actually
dan itulah niat aku sebenarnya
tapi bila dah dapat kawan2 rasa cam best utk share problem
dan dari situ kita jadi rapat
pernah satu masa aku rasa nak tutup/private kan blog ni
tp bila mengenangkan kamu semua
cancel !!!
semoga persahabatan kita di alam maya ini berkekalan 
hingga ke akhir hayat
satu pesan aku...
kalu nampak budak kecik 2 eko ni kat alam realiti
  tegur2 la ye
(',)



3 comments:

PuaN su SU said... BALAS

he he he,,,,,,
dah sambut dah cinta dari sarawak tueeeee....

Fiza Zainal Abidin said... BALAS

:)sy pun ada buat the same entry mcm ni last week :) and thank u jugak sb jadi my follower..

E K A said... BALAS

susu : heheh...peluk ketat2 tau
fiza : ;)