Saturday, February 19, 2011

 

tetiba rajin pulak nak buat GA ptg2 gini.  dapat tag dari su.............
sempat jugak jenguk blog tuan punya contest. 
 
"zefa, cantiknya aksesori yang awak jual.tergoda i...blink2 dah mata ni"
 
kalu korang nak tau apa yang si zefa ni jual sila click sini. cam tau je aku ni suka swarvoski kan...kata puan penganjur, GA ni akan valid sekiranya ada 100 contestant yang participate. jadi moh le kite memeriahkan GA ni
 
 
nak tag pada kamu semua.ya kamu yang sedang membaca entry ini :)

copp!!! semalam pukul 1pagi baru tido tgk konsert ramli sarip...nanti i tell u ae...
 
 
 

1 comments:

Zefa NorAsmara said... BALAS

Assalamualaikum wbt.. ziarah pserta Jemari Asmara 2nd GA.. semoga berjaya!