Wednesday, May 11, 2011

aku mmg hot giler

sejak 2 menjak ni kesihatan aku kurang mengizinkan
tp tak la sampai demam + koma dan sewaktu dgnnya
dok batuk2 manja je la plus sakit tekak
cuaca sgt panas
sampai 1 ari tu aku shout kat fb
eh skang ni aku dah jarang post kat fb, nape ae




panas ????
korang rasa tak apa yg aku rasa
mengikut kajian
pemanasan global ni disebabkan oleh 
ribut aere di filipina baru2 ni
baca sini
bayangkan ae
 aku mandi pun rasa air tu panas je
cam pakai heater
mmg mandi sehari 5 kali la wat masa ni...
bagi aku yg spesis kambing ni
5 kali tu cukup byk la
pecah rekod

ni jadual mandi aku start ari isnin
6.00 pagi masa nak gi sekolah
12.40 pm pas balik skolah, rehat 5 minit terus mandi
kata kuarters dpn sekolah kan...wink wink
 3 sengah ptg mmg saat genting rasa mcm dok dlm oven
6 sengah sebelum solat maghrib
9 sengah sebelum masa tido

oh aku sgt tak selesa tido dlm keadaan melekit n panas
ye mmg panas gilak
bak kata emme panas tahap dewa
bila panas gini, khidmat ekon amatlah diperlukan
sampai ekon kat umah bilik pun dah bunyi cam moto bot
tu buktinya dah lama tak servis
ada paham ??
ahahha


4 comments:

su su said... BALAS

panas yg sangat panas kan....
rasa nak berendam ja

asna cute said... BALAS

xpe2.. insyallah next week cuaca panas nie akan berakhir =)

AIN NAZRI said... BALAS

ika.. sila laa servis air cond tu.. sebelom dia rosak..hehehe x susah.. cuma buang abuk kat filter yg menebal tuh..

~izan~ said... BALAS

mmg musim panas skrg ni..aircond tak larat jerit dah huhu...