Sunday, May 8, 2011

::: mimpi :::

ini en somi punya cerita
pagi tadi bgn je dr tido
dia pesan

syg jgn cari org lain tau

pekehal nya kan, pepagi ckp camtu
aku tanya dia, tp dia tak bg tau
aku pun tak koser nak tau sgt
sebab baru bgn tido, mamai lagi
pastu, masa nak makan
sekali lagi dia pesan 
dan kali ni disusuli sebab musabab dia berkata demikian
katanya, dia mimpi... aku nak kawen lain
tah dgn org tua mana tah
yg pastinya dalam scene tu, mataair baru aku namanya 'wak'
kelakar gilos
wak mana la pulak ni
pecah perut aku gelakkan mimpi dia
en somi mmg taw...
dia kalu mimpi suka terbawa2 ke dunia realiti
tp kok ye pun...pada2 la...
aku ni pompuan takkan la aku nak memadukan dia

gambar takde kaitan dgn tajuk entry


pstt : kata org mimpi selalunya berlawanan
oh nehi heyyyyy...mintak dijauhkan !!!

5 comments:

aDieyZa said... BALAS

mintak dijauhkan dr sebarang perkara buruk yer dear..

su su said... BALAS

BETUL2...MINTAK DIJAUHKAN.....

MOGA ALLAH MELINDUNGI KELUARGA EKA DARI APA2 DUGAAN...AMIN

mommie yuyu said... BALAS

yang ni yuyu la selalu mimpi..aduila..pastu bila terjaga, cepat2 cuit suami dan pesan benda yang sama mcm suami eka pesan tu..tp pun mcm mls layan jawab "ye la" je..hahaha.. bila baca entry eka ni teringat pulak

asna cute said... BALAS

kekek xde la.. tue mainan tido jer.. relax2 sudah okey ;)

sahromnasrudin said... BALAS

assalamualaikum..

salam ziarah dan folo blog ini..

semoga tuan belog dan suami dirahmati Allah SWT