Tuesday, May 24, 2011

lagi blog penghinaan ke ats islam

sakit hati aku bila buka blog makcik ni
nape ye dia ni jadi camni
tadi dok bincang2 dgn hubby
rasanya dia ni kecelaruan identiti kot
dr apa yg dia ckp
maaaaaaaaaacam educated
tapi....





aku rasa ramai yg dah tau pasal blog dia
dulu dia ada fb
dah puas org maki serapah dia
tp tetap tak mendatangkan kesan
to makcik
bertaubatlah... apa yg makcik marah sgt
sapa yg dah merosakkan minda makcik ni
aku harap sgt semoga tuhan buka kan pintu hati dia
utk kembali ke jalan yg benar

4 comments:

sufiza said... BALAS

haaaahhh tadi akak pon ader bukak blog makcik ni sakit ati rase nak tembak jer huhuuuuu

eMMe said... BALAS

makcik bawa2 bertaubat yea...

fikaryna said... BALAS

eka..glanya org tuh.x kena tindakan dgn jabatan agama ker? rosakkan minda org lain jer..

E K A said... BALAS

akak, memang pun....menyirap je darah bila baca blog dia.dgn gambar2 nya


tu la me...sedar sket diri tu...dah la tumpng BUMI allah

tu ar pasal ryna.eka rasa kes dia ni dah lama.tp masih tak dpt tgkp lg sapa punya angkara...eka takut, budak2 yg baru nak membesar, bercelaru bila baca website dia