Friday, November 12, 2010

hip hip horey !!!

hari ni mood sangat gembira....
hanya gambar ini dapat menunjukkan rasa gembira ketika ini
:
:
:
:
:
:
 V



nak tau kenapa...
nantikan next entry...

(*____*)


11 comments:

Khumaera Ismail said... BALAS

amboi...bgayanye eka ;)

E K A said... BALAS

bergaya sikit je tu maera...itu pun sbb g dinner...:)

PUANSTOBERI said... BALAS

comey giler EKA pakai camtu. akak tingin..tapi rasa tak kompiden la nak pakai.. teheheh.

Apa berita gembira tu..meh share ngan akak meh.. tehehehe

E K A said... BALAS

nanti eka stori kat blog ae.tapi bukan berita gembira yang 'itu'

comey ke comot k.reen.cam ibu mengandung je upanya.tapi hakikatnya kosong.elek

Lina Rahim said... BALAS

meh teka..menanti orang ke3 ye..

anita_hanapiah said... BALAS

ala cutenya...suka tgk eka dresing cumel2 la...eka kan kecik jd pakai apa pun suma nmpk masok ja

faRhaNa said... BALAS

ehem2..ambooi..hepi nyer pn eka nih..cepat2, xsaba nk dgr cite u^^

E K A said... BALAS

alo lina...kalu ye nak dapat org ke 3...sukanya eka...masalahnya bukan tiu

tq nita...(',)

hepi..tp lg happy kalu impian yg satu tu tercapai

rDnA said... BALAS

comei jer eka dressing cam ni..klu dna la confirm saiful naik angin bila dressing cam ni..silap2 dia suh duk umah jer

E K A said... BALAS

eka ni degil sket dina... ikutkan tudung labuh yg en somi suh pakai.tp tu la lom sampai seru lg.tak leh la nak bt cara paksa.lg pun en somi bg masa, slow2 berubah

Iena said... BALAS

kammo cute sangat... :)